بایگانی خرداد ۱۳۹۴ :: 98 دنیا

98 دنیا

98 دنیا سایت سرگرمی , تفریحی , خبری و...

ثبت شده در سایت ساماندهی | به درخواست شرکت بیان از فعالیت سایت کاسته شد

98 دنیا

98 دنیا سایت سرگرمی , تفریحی , خبری و...

لرن سایت

۱۵۹۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

Tapatalk Forum App یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای دسترسی آسان به انجمن های اینترنتی است که با آن قادر خواهید بود به راحتی به فروم گردی بپردازید. این اپلیکیشن که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است ، بیش از ۳۵۰۰۰ انجمن اینترنتی را پشتیبانی می کند که با داشتن ان می […]

نوشته دانلود Tapatalk 4.15.7 – اپلیکیشن مشاهده انجمن ها اندروید اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید پدیدار شد ؛ برای مشاهده به سایت اصلی یعنی فارسروید مراجعه کنید.



لینک منبع و پست : http://www.farsroid.com/tapatalk-forum-app/
دانلود Tapatalk 4.15.7 – اپلیکیشن مشاهده انجمن ها اندروید

همانگونه که مستحضرید بخش اس ام اس گوشی های اندرویدی دارای محیط کاربری ساده و خسته کننده ای است و ما تا به امروز اپلیکیشن های متعددی در زمینه ی مدیریت این بخش معرفی کرده بودیم که همگی از بهترین ها بودند. در این زمینه قصد معرفی نرم افزار مدیریت مسیج قدرتمند و پرطرفدار Textra SMS را داریم که با دارا بودن ظاهر زیبای خود و امکانات بی نظیرش می تواند بهترین جایگزین بخش مسیج اندرویدفون شما باشد. این نرم افزار با امکانات خود همچون ارسال پیام های متنی و چند رسانه ای با سرعتی بالا و در پنجره ی پاپ آپ، قابلیت شخصی سازی برای مخاطبین و بیش از 800 شکلک بسیار زیبا آمده است تا به شما بگوید که با ظاهر پیش فرض موبایل خود خداحافظی کنید و با رابط کاربری جدید زین پس، به مدیریت مسیجینگ خود بپردازید.

نوشته دانلود Textra SMS 2.36 – برنامه مدیریت بخش اس ام اس اندروید اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید پدیدار شد ؛ برای مشاهده به سایت اصلی یعنی فارسروید مراجعه کنید.



لینک منبع و پست : http://www.farsroid.com/textra-sms/
دانلود Textra SMS 2.36 – برنامه مدیریت بخش اس ام اس اندروید

Photo Mate R2 یکی از بهترین، قدرتمندترین و گران بهاترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر برای سیستم عامل محبوب آندروید می باشد که با دارا بودن ویژگی هایی منحصر به فرد و شگفت انگیز آمده است تا تجربه ی کامل ترین و حرفه ای ترین برنامه ی ادیتور عکس را در اسمارت فون و یا تبلت شما به ارمغان بیاورد! این برنامه تمامی نیازهای شما از یک برنامه ویرایش عکس از جمله چرخاندن و برش تصاویر، ساخت انواع لایه های مختلف به صورت نامحدود، پشتیبانی از تمامی فرمت های تصاویر، ویرایش میزان وضوح تصاویر، توابعی برای برگرداندن تغییرات اعمال شده را شامل می شود و با دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده به همراه ویژگی های دم دست این امکان را به شما می دهد که بهترین برنامه ویرایش تصویر اندرویدی را تجربه نمایید!

نوشته دانلود Photo Mate R2 3.2.3 – اپلیکیشن ویرایشگر تصویر قدرتمند و پولی اندروید اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید پدیدار شد ؛ برای مشاهده به سایت اصلی یعنی فارسروید مراجعه کنید.



لینک منبع و پست : http://www.farsroid.com/photo-mate-r2/
دانلود Photo Mate R2 3.2.3 – اپلیکیشن ویرایشگر تصویر قدرتمند و پولی اندروید

Cameringo+ Effects Camera از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های افکت گذاری تصویر مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط استودیوی Perraco Labs با قیمت 2.50 دلار در پلی استور عرضه شده است و با دارا بودن بیش از 180 فیلتر و افکت به همراه +20 قاب (فریم) تجربه ای متفاوت از برنامه های افکت گذاری تصویر را برایتان به ارمغان می اورد. این اپلیکیشن انواع فیلترهای خیره کننده هنری، نقاشی، کارتونی و ... را شامل می شود و ان را به همه ی شما کاربرانی که به دنبال یک برنامه عالی با مجموعه افکت حرفه ای هستید پیشنهاد می دهیم. اینترفیس واقعا زیبا و ساده ی برنامه به شما این امکان را می دهد که ابتدا عکس مورد علاقه ی خود را وارد نمایید و سپس به صورت بصری فیلترها و فریم های مختلف را برای زیباسازی ان اعمال نمایید.

نوشته دانلود Cameringo+ Effects Camera 2.4.8 – افکت گذاری تصویر اندروید! اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید پدیدار شد ؛ برای مشاهده به سایت اصلی یعنی فارسروید مراجعه کنید.



لینک منبع و پست : http://www.farsroid.com/cameringo-effects-camera/
دانلود Cameringo+ Effects Camera 2.4.8 – افکت گذاری تصویر اندروید!

VivaVideo Pro: Video Editor نرم افزاری پرطرفدار و عالی در زمینه ی فیلمبرداری و دوربین از استودیوی QuVideo برای اندروید است که در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده و امروز قصد معرفی نسخه پولی (Donate) آن را داریم. شاید شما نیز از کاربرانی باشید که دوست داشته باشید ویدئوهایی را که میگیرید با بالاترین کیفیت ممکن باشد و یا افکت هایی خارق العاده را برروی آن ها اعمال کنید و به گونه ای بسیار حرفه ای و جذاب ویدئوها را جلوه دهید! نرم افزار فیلمبرداری VivaVideo Pro: Video Editor با دارا بودن ده ها قابلیت فوق العاده به شما این اطمینان را می دهد که بهترین برنامه ی فیلمبرداری از لحظات را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورد!

نوشته دانلود VivaVideo Pro: Video Editor 4.2.0 – بهترین برنامه دوربین فیلمبرداری اندروید! اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید پدیدار شد ؛ برای مشاهده به سایت اصلی یعنی فارسروید مراجعه کنید.



لینک منبع و پست : http://www.farsroid.com/vivavideo-pro-video-editor/
دانلود VivaVideo Pro: Video Editor 4.2.0 – بهترین برنامه دوربین فیلمبرداری اندروید!

L Launcher PRO - Lollipop Launcher یک لانچر فوق العاده زیبا و دوست داشتنی از LL App Group برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی دیوایس خود می توانید اینترفیس اندروید 5 یا همان لالی پاپ را به ارمغان بیاورید! اگر از کاربرانی هستید که از ظاهر تکراری دستگاه خود خسته شده اید و از طرفی دوست دارید اینترفیسی شیک را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما لانچر فوق است چرا که با دارا بودن ویژگی های عالی چون شخصی سازی های متعدد، تم های شیک و اینترفیس واقعا زیبا شما را مجذوب خودش خواهد نمود. والپیپر های شیک و متنوع، افکت های زیبا هنگام عوض کردن صفحات، پشتیبانی از آیکون پک های متعدد، ابزارهای شخصی سازی نیز از ویژگی های لانچر فوق است که ان را به همه شما دوستداران اینترفیس اندروید 5.0 پیشنهاد می دهیم!

نوشته دانلود L Launcher PRO – Lollipop Launcher 2.0 – لانچر اندروید ! اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید پدیدار شد ؛ برای مشاهده به سایت اصلی یعنی فارسروید مراجعه کنید.



لینک منبع و پست : http://www.farsroid.com/l-launcher-pro-lollipop-launcher/
دانلود L Launcher PRO – Lollipop Launcher 2.0 – لانچر اندروید !

Floatify Notifications Pro نسخه پولی و کامل اپلیکیشن عالی و پرطرفدار Floatify از استودیوی Jawomo برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی تبلت و یا گوشیتان می توانید اطلاعیه ها را دقیقا همانند اندروید 5 یا همان لالی پاپ به نمایش بگذارید! با نصب این برنامه همانند لالی پاپ تمامی اطلاعیه های مختلف تماس ها، پیامک ها و ... در صفحه به صورت کامل برای شما به نمایش گذاشته می شود و قادر خواهید بود با استفاده از ویژگی Quick Reply بدون نیاز به باز کردن برنامه های مختلف همچون واتس اپ، هنگ اوت، تکسترا و ... اقدام به پاسخ در همان صفحه نمایید. شاید شما نیز دوست داشته باشید از طریق لاک اسکرین بدون باز کردن قفل صفحه به اطلاعیه ها دسترسی داشته باشید؛ این مورد هم در Floatify تعبیه شده است. به نظر بنده همین الان با بخش اطلاع رسان دستگاه اندرویدی خود خداحافظی کنید و به Floatify Notifications Pro سلام کنید و آن را برروی موبایل خود نصب نمایید تا انواع انیمیشن های زیبا، امکان سفارشی سازی رنگ ها و دیگر موارد، تعیین استایل و غیره رابط کاربری دستگاهتان را فوق العاده تر از قبل گردانید.

نوشته دانلود Floatify Notifications Pro 6.10 – اطلاعیه های شناور همانند Lollipop اندروید اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید پدیدار شد ؛ برای مشاهده به سایت اصلی یعنی فارسروید مراجعه کنید.



لینک منبع و پست : http://www.farsroid.com/floatify-notifications-pro-android/
دانلود Floatify Notifications Pro 6.10 – اطلاعیه های شناور همانند Lollipop اندروید

Heroes of Order & Chaos یکی از پرطرفدارترین و زیباترین بازی های اکشن و جنگی به صورت مولتی پلیر (چند نفره) محصولی از کمپانی پرآوازه ی گیم لافت برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن گرافیک اچ دی و خیره کننده ی خودش حیرت هر کاربر دوستدار بازی های چند نفره و اکشن را بر می انگیزد! با بازی قهرمانان نظم و آشوب با دوستان خود یک تیم تشکیل دهید و در اولین بازی عرصه جنگ چند نفره کاربران آنلاین (MOBA) برای گوشی های هوشمند، با دشمنان بجنگید! هم تیمی های خود را گرد هم آورید و قهرمانان خود را نیرومند سازید تا بتوانید نیروها و پایگاه های دشمن را از بین ببرید! در این بازی چند نفره شما می توانید قهرمان دلخواه خود را از بین 30 قهرمان منحصر به فرد انتخاب کنید و این امکان را دارید که قهرمان خود را تعویض کرده و بازی را با قهرمان دیگری تجربه کنید. مهارت ها و تجهیزات خود را می توانید در حین بازی گسترش و ارتقاء دهید تا بتوانید بهتر بر دشمنان غلبه کنید و تجربه ی بهترین بازی جنگی اکشن را در تبلت و یا اسمارت فون خود اندرویدی خود به ارمغان بیاورید.

نوشته دانلود Heroes of Order & Chaos 2.0.1e – بازی نظم و آشوب اندروید + دیتا اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید پدیدار شد ؛ برای مشاهده به سایت اصلی یعنی فارسروید مراجعه کنید.



لینک منبع و پست : http://www.farsroid.com/heroes-of-order-chaos/
دانلود Heroes of Order & Chaos 2.0.1e – بازی نظم و آشوب اندروید + دیتا

Battlefield Combat Nova Nation بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و تیراندازی از استودیوی بازیسازی Codelabs Studio برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است! داستان بازی را اینگونه از زبان گوگل پلی بیان می کنیم: " هم اکنون در سال 3000 میلادی هستیم، سالی که انس ستاره را فتح نموده و فن آوری پیشرفت بسیار زیادی را داشته است! یک ارتش شورشی تروریست با ادعای اینکه می خواهد آزادی را به تمام جهان هدیه دهد اقدام به نابودی کل شهرها و کشورها می کند و شما در نقش یک سرباز و تک تیرانداز از ارتش شاهنشاهی می بایست با در دست گرفتن سلاح هایی قدرتمند به نبرد با آن ها بروید و تمامی اعضای گروه شورشی را یکی پس از دیگری نابود سازید و..." ماموریت های شما بسیار گسترده خواهد بود و هر کدام از ان ها در مکانی منحصر به فرد صورت میپذیرد! اگر از علاقه مندان به بازی های تیراندازی، شوتر، اسنایپر و اکشن هستید تحت هیچ شرایطی Battlefield Combat Nova Nation را از دست ندهید.

نوشته دانلود Battlefield Combat Nova Nation 1.0.9 – بازی اکشن بتلفیلد کامبت اندروید + مود اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید پدیدار شد ؛ برای مشاهده به سایت اصلی یعنی فارسروید مراجعه کنید.



لینک منبع و پست : http://www.farsroid.com/battlefield-combat-nova-nation/
دانلود Battlefield Combat Nova Nation 1.0.9 – بازی اکشن بتلفیلد کامبت اندروید + مود

سلام به شما دوستان در این پست چندین پرسش که به نظر من جالب ولی بچگانه است رو گذاشتم البته فکر نکنم براشون جوابی داشته باشید ۱-این عکس گرگه و گوسفنده گوشه مپ چیکار می کنه مطمئنا تصادفی نیس نه؟ ۲-این چیز مستطیل شکل وسط مپ چیه ؟ ۳-کار این دخترخانوما چیه ۴-دود و اتیش […]

نوشته سوالات بچگانه ولی جالب از طراحان کلش اولین بار در به روزترین مرجع جنگ قبایل IranClash l پدیدار شد.



لینک منبع و پست : http://www.iran-clash.ir/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%da%86%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88%d9%84%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d8%a7%d9%86-%da%a9%d9%84%d8%b4/
سوالات بچگانه ولی جالب از طراحان کلش