دانلود Photo Mate R2 3.2.3 – اپلیکیشن ویرایشگر تصویر قدرتمند و پولی اندروید :: 98 دنیا

98 دنیا

98 دنیا سایت سرگرمی , تفریحی , خبری و...

ثبت شده در سایت ساماندهی | به درخواست شرکت بیان از فعالیت سایت کاسته شد

98 دنیا

98 دنیا سایت سرگرمی , تفریحی , خبری و...

لرن سایت

Photo Mate R2 یکی از بهترین، قدرتمندترین و گران بهاترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر برای سیستم عامل محبوب آندروید می باشد که با دارا بودن ویژگی هایی منحصر به فرد و شگفت انگیز آمده است تا تجربه ی کامل ترین و حرفه ای ترین برنامه ی ادیتور عکس را در اسمارت فون و یا تبلت شما به ارمغان بیاورد! این برنامه تمامی نیازهای شما از یک برنامه ویرایش عکس از جمله چرخاندن و برش تصاویر، ساخت انواع لایه های مختلف به صورت نامحدود، پشتیبانی از تمامی فرمت های تصاویر، ویرایش میزان وضوح تصاویر، توابعی برای برگرداندن تغییرات اعمال شده را شامل می شود و با دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده به همراه ویژگی های دم دست این امکان را به شما می دهد که بهترین برنامه ویرایش تصویر اندرویدی را تجربه نمایید!

نوشته دانلود Photo Mate R2 3.2.3 – اپلیکیشن ویرایشگر تصویر قدرتمند و پولی اندروید اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید پدیدار شد ؛ برای مشاهده به سایت اصلی یعنی فارسروید مراجعه کنید.



لینک منبع و پست : http://www.farsroid.com/photo-mate-r2/
دانلود Photo Mate R2 3.2.3 – اپلیکیشن ویرایشگر تصویر قدرتمند و پولی اندروید
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ
  • Admin Administrator

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی