بایگانی تیر ۱۳۹۵ :: 98 دنیا

98 دنیا

98 دنیا سایت سرگرمی , تفریحی , خبری و...

ثبت شده در سایت ساماندهی | به درخواست شرکت بیان از فعالیت سایت کاسته شد

98 دنیا

98 دنیا سایت سرگرمی , تفریحی , خبری و...

لرن سایت

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

این یک برگه‌ی نمونه است که با یک نوشته در وبلاگ تفاوت دارد زیرا برگه‌ها در یک مکان ثابت می‌مانند و معمولاً در فهرست پیوندهای درونی سایت شما نمایش داده می‌شوند (در اکثر پوسته‌ها). بیشتر افراد کار کردن با برگه‌ها را از یک برگه‌ی «درباره من» که آن‌ها را به خوانندگان سایت معرفی می‌کند، شروع می‌کنند. برای مثال این‌چنین می‌گویند:
سلام دوستان، من روزها یک کارمند اداری هستم و شب‌ها یک راننده تاکسی، این وبلاگ من است. من در اهواز زندگی می‌کنم که شهری در جنوب غربی ایران است.
یا چیزی شبیه این:
شرکت XYZ در سال ۱۳۶۵ تاسیس شد و ارائه‌دهنده محصولات صنعتی است. این شرکت ۲۰۰۰ کارگر و کارمند دارد. امیدواریم از محصولات ما راضی باشید.
به‌عنوان یک کاربر تازه‌ی وردپرس فارسی شما برای پاک کردن این برگه و ساختن برگه‌های تازه می‌توانید به پیشخوان خود مراجعه کنید. موفق باشید!



مرحله دوم قرعه کشی جهت مشخص شدن شماره قطعه متقاضیان زمین مسکن در این روستا سلیمان آباد انجام شد. در این مرحله بین 146نفر از متقاضیان و واجدین شرایط دریافت زمین مسکن قرعه کشی انجام و  قطعات مربوط به هر نفر  مشخص گردید. این مراسم با حضور حراست اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، رئیس و معاون بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی شهرستان زرند، اعضاء شورای اسلامی و دهیار روستا در محل دفتر ریاست بنیاد شهرستان صورت گرفت.



به گزارش وبسایت رسمی تیم ملی ایران، به گزارش وبسایت رسمی تیم ملی ایران، پانزدهمین قرعه کشی پنجاه میلیونی یکشنبه های باشگاه هواداران امشب شب برگزار می شود. این قرعه کشی در تاریخ ۱۱ بهمن ۹۴ (یک شنبه ) بعد از خبر شبانگاهی و قبل از بازی آث میلان - اینترمیلان از شبکه سه برنامه گزارش ورزشی پخش خواهد شد. لینک منبع خبر



به گزارش خبرنگار سرویس اندیشه روضه نیوز؛ شما می توانید هر روز ساعت 6:00 صبح با روایتی پیرامون «برکت در زندگی»روز خوبی را شروع نمائید: ثَلاثٌ لَو یَعلَمُ الناسُ ما فیهِن ما اُخِذنَ اِلا بِسَهمَةٍ حِرصا عَلى ما فیهِن مِن الخَیرِ وَ البَرَکَةِ: اَلتـأذینُ بِالصلاةِ وَ التهجیُر بِالجَماعاتِ وَ الصلاةُ فى اَولِ الصفوفِ؛ سه چیز است که اگر مردم آثار آن را مى‏ دانستند، به جهت حریص بودن به خیر و برکتى که در آنها هست، به قرعه متوسل مى‏ شدند: اذان نماز، شتاب به نماز جماعت و نماز در صف اول. (کنزالعمال، ح ۴۳۲۳۵)
قرآن کریم:  «وَ لَو أَن أَهلَ القُرى آمَنوا وَ اتقَوا لَفَتَحنا عَلَیهِم بَرَکاتٍ مِنَ السماءِ وَ الأَرضِ»(سوره اعراف، آیه ۹۶.) اگر اهل شهرها و آبادى ‏ها ایمان آورده و تقوا پیشه مى‏ کردند قطعا برکات آسمان و زمین را برایشان مى‏ گشودیم.
rozenews-43



در اطلاعیه ای مورخ سه شنبه 6 بهمن  1394 روابط عمومی شرکت دلپذیر اعلام کرد: زمان پخش زنده قرعه کشی 300 میلیون دیماه دلپذیر، 7 بهمن از شبکه 3، بعد از خبر 22 برگزار خواهد شد. در صورت تغییر متاقبا در همین سایت اعلام خواهد شد.