دانلود Textra SMS 2.36 – برنامه مدیریت بخش اس ام اس اندروید :: 98 دنیا

98 دنیا

98 دنیا سایت سرگرمی , تفریحی , خبری و...

ثبت شده در سایت ساماندهی | به درخواست شرکت بیان از فعالیت سایت کاسته شد

98 دنیا

98 دنیا سایت سرگرمی , تفریحی , خبری و...

لرن سایت

همانگونه که مستحضرید بخش اس ام اس گوشی های اندرویدی دارای محیط کاربری ساده و خسته کننده ای است و ما تا به امروز اپلیکیشن های متعددی در زمینه ی مدیریت این بخش معرفی کرده بودیم که همگی از بهترین ها بودند. در این زمینه قصد معرفی نرم افزار مدیریت مسیج قدرتمند و پرطرفدار Textra SMS را داریم که با دارا بودن ظاهر زیبای خود و امکانات بی نظیرش می تواند بهترین جایگزین بخش مسیج اندرویدفون شما باشد. این نرم افزار با امکانات خود همچون ارسال پیام های متنی و چند رسانه ای با سرعتی بالا و در پنجره ی پاپ آپ، قابلیت شخصی سازی برای مخاطبین و بیش از 800 شکلک بسیار زیبا آمده است تا به شما بگوید که با ظاهر پیش فرض موبایل خود خداحافظی کنید و با رابط کاربری جدید زین پس، به مدیریت مسیجینگ خود بپردازید.

نوشته دانلود Textra SMS 2.36 – برنامه مدیریت بخش اس ام اس اندروید اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید پدیدار شد ؛ برای مشاهده به سایت اصلی یعنی فارسروید مراجعه کنید.



لینک منبع و پست : http://www.farsroid.com/textra-sms/
دانلود Textra SMS 2.36 – برنامه مدیریت بخش اس ام اس اندروید
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ
  • Admin Administrator

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی