لرن سایت :: 98 دنیا

98 دنیا

98 دنیا سایت سرگرمی , تفریحی , خبری و...

ثبت شده در سایت ساماندهی | به درخواست شرکت بیان از فعالیت سایت کاسته شد

98 دنیا

98 دنیا سایت سرگرمی , تفریحی , خبری و...

لرن سایت

لرن سایت

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ب.ظ

لرن سایت همواره سعی داشته تا علم برنامه نویسی را در ایران و دنیا گسترش دهد وامروزه آموزش های برنامه نویسی زیادی در سایت منتشر شده است 


 علاوه بر آموزش های رایگان موجود در سایت ، انواع نرم افزار های تبلیغاتی و پکیج های اموزشی را در فروشگاه لرن
سایت برای فروش قرار داده شده است .

 نرم افزار های تبلیغاتی شامل نرم افزار های ارسال یا انتقال مطلب اتوماتیک ، ارسال پ.خ و...
 از انواع پکیج های اموزشی نیز می توان به پکیج کامل آموزش برنامه نویسی اندروید از مبتدی تا پیشرفته اشاره نمود .


اما نرم افزار تبلیغاتی ، اسپمر چیست ؟ و نرم افزار انتقال مطلب گوگل با فید چه تفاوتی دارند ؟

ببینید به نظر من نرم افزار انتقال مطلب بهتر از کلمه اسپمر انتقال مطلب هستش چون اسپم به چیزی میگن که ارزش نداشته باشه یا مثلا الکی فضا رو اشغال کنه ولی خوب از زمینه دیگه هم میشه به این نگاه کرد(البته در این پست منظورم از اسپمر  یا نرم افزار انتقال مطلب , نرم افزار های انتقال مطلب لرن سایت هستش)

نگاه دیگه هم این میشه که اون سایتایی که مثلا نویسندش معلوماتش در مورد سئو یا وب نویسی کمه مطالبش هدر نمیره و توسط نرم افزار اسپمر  لرن سایت کپی میشه و لینک داده میشه به سایت مرجع در نتیجه محبوبیت اون لینک و اون مطلب هم میره بالا و زودتر در دنیای مجازی منتشر میشه بنده از اول هم گفتم که هیچگونه سوءاستفاده ای در ساخت نرم افزار در نظر گرفته نشده چون در پستی که توسط نرم افزار لرن سایتکپی شده منبع و کپی رایت ذکر میشه و هم از نظر “قانونی” و هم از نظر “شرعی ” مشکلی نیست

 
ولی بعضی از دوستای برنامه نویس اقدام به ساخت نرم افزار انتقال مطلب هایی کردند که توش نه منبعی ذکر میشه و نه .. و نیز واقعا نامردی هستش در مورد وبمستر هایی که واقعا از ته دل زحمت می کشند… اسپمر های گوگل هم که نگیم بهتره. .
*خوب از سرفصل مورد نظر بیشتر دور نریم از کار نرم افزار انتقال مطلب فید مونده بودیم.
خوب این نوع نرم افزار ها با دادن آدرس فید (RSS) به برنامه و وارد کردن اطلاعات ورود سایت به برنامه و اعمال تنظیمات دلخواه و زدن دکمه ارسال تمامی مطالبی که تو فید هستش یک به یک کپی میشه . البته توجه داشته باشید هرچی تو فید باشه کپی میشه نه اینکه انتظار داشته باشید کل مطلب کپی بشه و به همراه ادامه مطلب و..نه این شکلی نیست و بستگی به برنامه نویس سایت داره که چگونه فید رو ساخته باشه ..
سرعت نرم افزار های اسپمر لرن سایت هم جای خود دارد 8-15 ثانیه برای هر مطلب طول میکشه و با ضرب و تفریق ساده متوجه می شویم که نرم افزار میتونه در یک روز حدود 7200 مطلب ارسال کنه!
الان شما فرض کنید برای سایت نویسنده گرفته بودید و برای هر مطلب بر فرض 50 تومان می دادید . اگه روزانه 7200 مطلب بذارید میشه 360.000 تومان در روز!
حالا قراره چقدر از سایت در بیارید که این همه پول بدید روزانه! ولی شما می تونید با این نرم افزار هم به کارهای خودتون برسید و هم بذارید سایت اتوماتیک اپدیت بشه که خودتون هم بعد گذشت زمان به راحتی متوجه می شید که پول گرفته شده بابت این نرم افزار بسیار ناچیز است.
شما یه نویسنده مادام العمر میگیرید که هرچقدر بگید پست میفرسته و هیچ مبلغ اضافه ای کسر نمی کنه که اسمش هم نرم افزار انتقال مطلب از فید لرن سایت هستش.
به راحتی عرض چند هفته چندین برابر پول نرم افزار رو در میارید.!!

امیدوارم این توضیحات مفید واقع شده باشد .
 در آخر هم  امید بر ان است که لرن سایت در سال های آینده با کمک دوستان و برنامه نویسان عزیز شاهد پیشرفت ها و دستاورد های بزرگی باشد .
باتشکر از وقتتان


سایت لرن | آموزش طراحی وب سایت,سایت لرن,مرجع فیلم اموزش فارسی ...
آموزش طراحی وب سایت,سایت لرن,مرجع فیلم اموزش فارسی، اموزش بازی سازی ، فیلم آموزش یونیتی ، آموزش برنامه نویسی موبایل ، آموزش پروژه محور asp ،برنامه نویسی c# ...
‎وبلاگ سایت لرن · ‎انواع توپولوژی شبکه · ‎نمایش اطلاعات تنها برای ... · ‎اموزش یونیتی
لرن سایت دات کام
لرن سایت, برنامه نویسی تحت ویندوز, آموزش برنامه نویسی سی شارپ, آموزش برنامه نویسی اندروید, آموزش قالب html php java css, طراحی توسعه فیدخوان اسپمر تحت وب ...
آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز
آموزش برنامه نویسی در لرن فایلز، مبتنی بر با کیفیت ترین ویدئوهای آموزشی و با استفاده از مجرب ترین اساتید بوده و برای ... آموزش طراحی قالب سایت با فتوشاپ.
آموزش متغیرهای جاوا باسلام خدمت همراهان لرن سایت. امروز با شما هستیم با ...
 - باسلام خدمت همراهان لرن سایت. امروز با شما هستیم با قسمت پنجم پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید. متغیر ها قسمت کاربردی در برنامه نویسی هستند و یک برنامه نویس با ...
سون لرن • آموزش طراحی وب و جاوا اسکریپت ، HTML ، CSS و PHP
سون لرن منبعی کامل برای آموزش طراحی وب و زبان های برنامه نویسی تحت وب از جمله PHP ... تمامی فعالیت‌های سایت، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
سایت لرن - آپارات
اکادمی سایت لرن یکی از بزرگترین سایت های تولید فیلم اموزش فارسی در زمینه کامپیوتر می باشد. ... طراحی وب سایت خبری بدون یک خط کدنویسی با وردپرس - 1.
باسلام خدمت همراهان گرامی لرن سایت. با قسمت سوم پکیج کامل اموزش برنامه ...
 باسلام خدمت همراهان گرامی لرن سایت. با قسمت سوم پکیج کامل اموزش برنامه نویسی اندروید خدمت شما هستیم. درهمه ی محیط های برنامه نویسی، برای شروع کردن به برنامه ...
یک لرن | مرجع آموزش طراحی سایت , برنامه نویسی و گرافیک
یک لرن مرجع آموزش زبان های برنامه نویسی و طراحی از جمله html , css , C# , Jquery , wordpress و مرجع دریافت فایل های آماده گرافیکی , لایه باز میباشد .
وب لرن ، مرجع آموزش برنامه نویسی و طراحی وب سایت
وب لرن,آموزش طراحی وب,آموزش برنامه نویسی ,مرجع آموزش وب,آموزش php،آموزش فارسی طراحی وب,آموزش Asp,آموزش برنامه نویسی اندروید ,آموزش پروژه محور php,آموزش وردپرس ...
شیرازلرن | شیراز لرن | آموزش حرفه ای طراحی سایت
ما طراحی سایت را به شما به صورت حرفه ای آموزش می دهیم.آموزش طراحی سایت ما از مبتدی تا حرفه ای می باشد.
لرن سایت
سایت لرن فایلز
دانلود فیلم آموزش کامل طراحی وب سایت به زبان فارسی
فیلم آموزشی طراحی وب سایت
دانلود رایگان فیلم آموزشی طراحی سایت به زبان فارسی
دانلود فیلم آموزش طراحی سایت با php به زبان فارسی
دانلود فیلم آموزش طراحی سایت به زبان فارسی
دانلود رایگان فیلم آموزش طراحی سایت
دانلود رایگان آموزش تصویری طراحی سایت

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ب.ظ
  • Admin Administrator

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی